Snel contact: 06 125 157 41

computerhulp



computerhulp

• Over ons:
Na een carrière als sales en marketing manager bij Konica Nederland BV. Ben ik met vol enthousiasme aan een andere carriere begonnen.

Voordat ik in 1993 bij Konica kwam te werken was ik werkzaam in de ICT. Volgens mij was ik de eerste BYOD medewerker met een IBM Convertible. Toen praten men, als het netwerken betrof, over IBM systeem 36/38 en later over de AS/400.

In de jaren ’84 ~ ’90 hebben mijn kameraad en ik wel kleine netwerkje aangelegd bij kleine bedrijven (Biljartfabriek Wilhelmina Amsterdam, Wilma kabels Amsterdam, Autobedrijf Catsman Uithoorn, Modehuis Broekmans Uithoorn en nog een paar – de laatste was ‘boven onze pet’ – iets met stichting van tandartsen in Nieuwegein) – alle op basis van de IBM XT en/of AT met als besturingssysteem MS-DOS 3.1 ~ 6.0. De communicatie ging toen via een seriële poort en als ik het me goed herinner met programma’s als carban copy, telix, kermit, desklink en laplink. Laplink kon volgens mij ook via de parallelle poort werken.

Tevens kon men bij ons (illegaal) heel goedkoop van een IBM XT (4,88 Mhz.) laten ombouwen naar een AT (8~12 Mhz.) – of een AT naar een 386 - kast uitzagen, ander moederbord, nieuwe schroefgaten boren enz. Dat was ook wat... Mooie tijd! Later bouwden we onze eigen systemen met Windows en MS-Office als gratis bonus netwerk ondersteuning - Novell.

Na wat jaren met OS/2 en aan IBM model 80 (’n heuse 80386 - 16 Mhz. en 32 bits) gesleuteld te hebben ben ik verder gegaan in de commercie. In ’93 boden RAET (was toen onderdeel van Randstad en IBM dealer) en Konica mij een mooie baan aan als verkoper. Ik ben bij Konica gaan werken en ben ik Marketing gaan studeren, eerst Nima A en vervolgens Nima B. Later werd ik sales en marketing manager. Toen Konica ging fuseren met Minolta (2006) en mijn functie bezet was heb ik ontslag genomen.

Na de grootste liefde uit mijn leven verloren te hebben, wat rondscharrelen en mijn studie HBO informatica plus een paar Microsoft, UML, ITIL en DYA certificaten afgerond te hebben. Heb ik diverse websites, netwerken, systemen ontworpen en gebouwd. Met mijn ervaringen over de afgelopen jaren heb ik er voor gekozen om mensen en bedrijven te gaan helpen met eventuele computer vraagtekens – in de ruimste zin van het woord... [HOME]

Reparatie:

Vertoont uw computer tekenen van een gebrek, dan is het verstandig om deze te laten nazien. Dit kan in sommige gevallen op locatie echter is de reparatie ingrijpend dan dienen we deze in onze werkplaats na te kijken. Hier beschikken we over meet-en regelapparatuur om niet alleen te controleren en te repareren, maar ook om op te sporen waar de storing betrekking op heeft en of er nog andere onderdelen hierdoor beïnvloed worden. Ook voor data recovery! [LEES MEER]

Hulp:

Hulp betekent voor ons, mensen helpen met computerproblemen. In het kort: Hij doet het niet en daar heb ik heb hulp bij nodig. U heeft een foutje gemaakt en weet niet hoe dit weer te herstellen. Maar 't kan ook met het gebruik van uw computer te maken hebben. Klein voorbeeld: u wilt u computer streamen met uw televisie of andere apparatuur (tablet, smartphone of andere computer), iedereen heeft het erover maar waarom lukt mij dit niet? Kijk, daar heeft u dus hulp bij nodig….... [LEES MEER]

Hardware:

U kunt bij ons terecht voor:
- Computers
- Laptops of Notebooks 
- Tablets
- Printers 
- Barebones
- Behuizingen
- Controllers
- DVD, Blu-ray & backup
- Geheugen
- Geluidskaarten
- Grafische kaarten
- Harde schijven intern
- Koeling
- Moederborden
- Netwerkkaarten
- Processoren
- SSD's
- TV kaarten
- Upgrade kits
- Voedingen
- En nog veel meer... [LEES MEER]

computerhulp

Copyright © 1999-2018 Computerhulp - Achterhoek
All rights reserved.