Snel contact: 06 125 157 41

computerhulp



computerhulp

• Ik zie bij u geen uur-tarief?
Klopt, wij werken per klus' niet per uur, half uur of minuut. Het gaat ons om de storing; die opgelost dient te worden - hoe beter we dat doen, hoe meer klanten we kunnen bedienen. Hulp klaren we meestal wel binnen 1 uur. Alleen begeleiding doen we per dagdeel (3 uur) of per uur als de begeleiding meer op uitleg gaat lijken... [LEES MEER]

• Bezoekt u ook aan huis?
Wij bezoeken ook aan huis, echter onze voorkeur gaat uit naar het zelf brengen (of ophalen) van uw computer. Zo kunnen we op onze technische dienst in onze stofvrije ruimte eventuele problemen beter analyseren. Vaak komt het ene probleem voort uit een ander. Derhalve is meten weten en daar hebben wij in onze werkplaats de apparatuur voor. Klein voorbeeld: Uw hardeschijf werkt niet meer naar behoren (familie foto's, filmpjes enz. allemaal weg), Ach, de data kunnen wij meestal nog wel redden, maar de schijf kunt u voor 95% afschrijven. Kan zo maar aan de koeling gelegen hebben. Kortom, meten is weten en dat kan niet bij u thuis... [LEES MEER]

• Wat zijn uw openingstijden?
Onze openingstijden zijn 7 dagen in de week van 9:00 tot 22:00 uur.
We werken uitsluitend naar voorafgaand contact... [LEES MEER]

• Hoelang duurt een reparatie of hulp?
'n Reparatie duur meestal niet meer als een dag, vaak minder als een dagdeel. Voor onderdelen welke we moeten (in overleg met u) bestellen maximaal 24 uur. Hulp: 's morgens gebracht - 's middags klaar > 's midddags gebracht voor 22:00 klaar > na 18:00 gebracht, de volgende ochtend klaar... [LEES MEER]

• Waar kan ik u bezoeken?
Na een afspraak ben u van harte welkom op ons vestigingsadres. Vinkenhof 10, 7051XN, Varsseveld... [LEES MEER]


• Kan ik als bedrijf ook bij u terecht?
Ja, we hebben gespecialiseerde kennis van:
- Netwerktechniek en -beheer (Microsoft)
- ITIL (service management) foundation
- SLA (service level agreements)
- Systeembeheer (UML)
- ICT architectuur (o.a. DYA)
- Acceptatietesten & testmanagement (TMap NEXT®)
- Ontwerpen en programmeren met Java en Python
- Webdesign (database aangestuurde websites)
- Kantoorautomatisering
- Professioneel gebruik van de Raspberry Pi / Banana Pro

• Kost dat?
Weinig, zie prijslijst... [LEES MEER]

• Ik heb een andere vraag?
Voor overige vragen kunt u contact opnemen... [LEES MEER]

Reparatie:

Vertoont uw computer tekenen van een gebrek, dan is het verstandig om deze te laten nazien. Dit kan in sommige gevallen op locatie echter is de reparatie ingrijpend dan dienen we deze in onze werkplaats na te kijken. Hier beschikken we over meet-en regelapparatuur om niet alleen te controleren en te repareren, maar ook om op te sporen waar de storing betrekking op heeft en of er nog andere onderdelen hierdoor beïnvloed worden. Ook voor data recovery! [LEES MEER]

Hulp:

Hulp betekent voor ons, mensen helpen met computerproblemen. In het kort: Hij doet het niet en daar heb ik heb hulp bij nodig. U heeft een foutje gemaakt en weet niet hoe dit weer te herstellen. Maar 't kan ook met het gebruik van uw computer te maken hebben. Klein voorbeeld: u wilt u computer streamen met uw televisie of andere apparatuur (tablet, smartphone of andere computer), iedereen heeft het erover maar waarom lukt mij dit niet? Kijk, daar heeft u dus hulp bij nodig….... [LEES MEER]

Hardware:

U kunt bij ons terecht voor:
- Computers
- Laptops of Notebooks 
- Tablets
- Printers 
- Barebones
- Behuizingen
- Controllers
- DVD, Blu-ray & backup
- Geheugen
- Geluidskaarten
- Grafische kaarten
- Harde schijven intern
- Koeling
- Moederborden
- Netwerkkaarten
- Processoren
- SSD's
- TV kaarten
- Upgrade kits
- Voedingen
- En nog veel meer... [LEES MEER]

computerhulp

Copyright © 1999-2018 Computerhulp - Achterhoek
All rights reserved.